2015. november 14., szombat

Fekete gél lakk magamnak

A mai körmöket pár héttel ezelőtt készítettem magamnak, az ihlet pedig úgy jött, hogy Győrben a helyijáratos buszon láttam egy lányt akinek ilyesmi körmei voltak. Nagyon megtetszett, úgyhogy igyekeztem gyorsan memorizálni és azonnal tudtam, hogy megvan a másnapi programom. 
Sajnos a körmeim az utóbbi időben nem voltak a legszebbek... Töredeztek, rövidek voltak... De azért megpróbáltam elkészíteni amit akartam, a középső ujjamat kérlek hagyjátok figyelmen kívl, azt kb 10-szer kezdtem újra és már az őrületbe kergetett, soha nem sikerült. De attól az egy körömtől eltekintve egész elégedett voltam a végeredménnyel, talán még kicsit több arany mehetett volna bele, de utólag már kár ezen szomorkodni, majd talán legközelebb. :) 
Szokás szerint Crystal Nails gél lakkokkal dolgoztam, a 24-es számú fehér lakkot használtam alapnak.

Ma akartam nektek valami személyeset is mutatni. Említettem ugyebár az előző bejegyzésben, hogy volt egy szakításom, de azóta kibékültünk a barátommal. Nos, nem szeretnék belemenni a dologba, csak annyit szeretnék, hogy a szakítás két hétig tartott és ebben az időszakban úgy éreztem, hogy szükségem van a változásra és levágattattam az öt éve növesztett hajamat. Persze, a sors iróniája, hogy egy nappal a hajvágás után békültünk ki a barátommal, de nem bántam meg a dolgot, azóta is nagyon élvezem a rövid hajat és neki is tetszik az új frizurám. :) Hoztam nektek előtte-utána képeket róla:

Ekkora hajtól váltam meg.


És ez lett a hajvágás eredménye. :)

Nektek hogy tetszenek a körmök? 
Szerintetek jó ötlet volt a hajvágás? :)

Kövessetek instagramon is, panka1116 néven találtok meg! :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az új frizurád, még akkor is, ha a sors fintora kísérte :)

    VálaszTörlés