2013. november 2., szombat

Wishlist

Idő hiányában úgy döntöttem, hogy ezúttal írok egy újabb kívánságlistát. Ha emlékeztek még a régebbire, ott nagyobb kívánságok voltak, amiknek a teljesülésére jóval kisebb az esély, mégis jó pár valóra vált, mint például az industrial piercing, a Mika koncertre való eljutás, illetve pénteken megyek Nickelback koncertre, úgyhogy annyira talán mégse elérhetetlenek azok a dolgok sem.
Most viszont lakkokat és egyéb, "könnyebben" beszerezhető dolgokat szeretnék összegyűjteni.:)

1. OPI 
Már sokszor ódákat zengtem az OPI Euro Centrale kollekcióról, úgyhogy természetesen ezzel szeretném kezdeni. Eddig 3 van meg a 12 darabból, úgyhogy a maradék 9 egyértelműen első helyen szerepel a listámon.
 Ami még nincs meg: My Vampire is Buff, My Paprika is Hotter Than Yours!, Can't Find My Czechbook, Suzi's Hungary Again!, OY-Another Polish Joke!, Hands Off My Kielbasa!, A Woman's Prague-ative, Vant to Bite My Neck?, I Saw... U Saw.. We Saw... Warsaw
Még elég sok hiányzik, de szép lassan próbálom gyűjtögetni őket.:)

2. Zoya
A következő szintén lakk lesz, mégpedig a kicsit körülményesebben beszerezhető Zoya márkától.
Az Ornate kollekcióból már magaménak tudhatok 2 lakkot (Aurora, Storm), de még mindig maradt olyan, amire fáj a fogam egy ideje.:D
 
Ez pedig nem más, mint a Logan névre hallgató gyönyörűség. Szerintem eddig ez a legszebb zöld lakk, amit láttam, nagyon örülnék neki.
 Egy másik Zoya, Maria-Luisa nevezetű és a Satin kollekciónak egy darabja, szerintem nagyon karácsonyi hangulata van.
Igazából elég sok lakkot felsorolhatnék még ebből a márkából is, de most ezt a kettőt akartam kiemelni.:)

3. Models Own
Ez egy olyan márka, amiben már nagyon régóta gyönyörködöm, de még nem jutottam el odáig, hogy vásároljak is belőle. Nagyon örültem amikor láttam, hogy az Árkádban nyílt Nailland-ben is be lehet már szerezni ezeket a lakkokat, viszont Pest tőlem elég messze van, úgyhogy sajnos még nem tudtam őket a saját szememmel is szemügyre venni, viszont, ha lesz alkalmam mindenképp felkeresem majd ezt a "körmös paradicsomot".
 Elsősorban valami hihetetlenül csillogós lakkot szeretnék ettől a márkától, mondjuk a Mirrorball kollekció Dancing Queen nevezetű lakkját.
 Valamint a Velvet Goth kollekció Absinthe lakkja fogott még meg, kíváncsi vagyok milyen lehet élőben.

4. Seche Vite
Szerintem a legtöbb ember folyamatosan keresi a tökéletes fedőlakkot, úgy ahogy én is, ezért szeretném kipróbálni a Seche Vite híres fedőlakkját, amiről már annyi jót olvastam mindenhol.
 5. Golden Rose
A Models Own és a Seche Vite lakkok mellett örültem, hogy a Golden Rose lakkokat is be lehet szerezni az említett Nailland üzletben, ugyanis a Jolly Jewels kollekció néhány darabjára már jó ideje ácsingózom.
Leginkább a 110-es és a 109-es lakkokat szeretném innen a gyűjteményembe tudni.

6. Lancome 
A lakkokat még hosszan sorolhatnám, nehéz volt ennyire lecsökkenteni az áhított lakkok számát, viszont elég nagy szempillaspirál gyűjtő is vagyok, úgyhogy nem hagyhatom le erről a listáról a Lancome Hypnose Star spirálját sem, amit nagyon szívesen kipróbálnék egyszer.
 7. Calvin Klein 
Jelenleg nagyon kifogyóban van a Nina Ricci L'Elixir parfümöm és már meg is találtam, hogy milyent szeretnék következőnek. A Calvin Klein One Shock Street Edition parfümöt néztem ki magamnak, azonnal beleszerettem az illatába, nagyon szeretném!:)
 
 Most hirtelen ennyi jutott eszembe, persze még sok dolog van, aminek nagyon örülnék, de most ezek az elsődleges vágyaim.:)
Nektek meg van a felsoroltak közül valami? Mi az, amit már régóta kinéztetek magatoknak?:)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése