2013. június 13., csütörtök

Pink Floyd körmök

A héten kilakkoztam az egyik barátnőmnek Vandának a körmét, aki történetesen elég nagy Pink Floyd rajongó. Korábban már csináltam neki Pink Floyd-os körmöket, amiket itt megnézhettek.
Ezúttal is kész kéréssel és YouTube-os videóval fordult hozzám, úgyhogy igazán nem volt nehéz dolgom.
A legnagyobb bonyodalmat csak az jelentette, hogy már jó ideje keresem a tökéletes szürke lakkot, de még mindig nem bukkantam rá, úgyhogy saját kezűleg kellett kikevernem egyet. Pont kapóra jött, hogy a Lovely fehérem kifogyott, ennek az üvegét alkalmasnak is találtam az új lakk tárolására. Az általam kotyvasztott lakk mindkettőnknek elnyerte a tetszését, ráadásul két rétegben remekül fedett, fényesre száradt. A fantázianeve pedig magától értetődően "The Wall" lett...:)








Az utolsó kép csak azért az egyik kedvencem, mert látszik Vandsurának a gyűrűje (bár nem a kedvenc "gladiátor" gyűrűm van rajta, de ez is megteszi:D)...
Nektek, hogy tetszenek a körmök? Próbálkoztatok már esetleg valami hasonlóval?:)


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, tetszik ez a minta :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szuper lett! :) Nekem i van hasonló fazonú gyűrűm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) igen? Vandsura gyűrűit egyszerűen imádom, nagyon csini darabjai vannak:D

      Törlés
  3. szuper lett, tetszik. ügyes vagy. ;)

    VálaszTörlés
  4. Arghh te kis hamis !! Akkor ezért somolyogtál annyira amikor tippelgettem, hogy a szürke lakk milyen márkájú. .:D

    Amúgy zseniális lett, imádom amikor mintákat festesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. élveztem, ahogy próbálkoztál...:DDD
      köszönöm Kingu, délután te is kapsz egy-két "mintát" a körmeidre:3

      Törlés