2013. február 12., kedd

OPI - Big Apple Red

Ahogy a cím is mondja egy új OPI lakkomat szeretném ma megmutatni nektek. Ez eddig számszerint a hatodik lakkom ebből a márkából és mindegyiket imádom!
Igazából már régóta szerettem volna egy szép és minőségi piros lakkot, mert valamiért ez hiányzott a készletemből, pedig a piros lakk abszolút örök. A tökéletes jelöltet pedig az OPI Klasszikus kollekciójában találtam meg, miután a kis körmös boltban legalább fél óráig vizslattam a szín mintákat.:) Ráadásul az utolsó darab volt, úgyhogy még szerencsém is volt.
Kicsit mondjuk megbántam, hogy az Euro Central megjelenése előtt nem sokkal vettem meg, mert  ebben a kollekcióban van bőségesen olyan lakk, ami rajt van a kívánságlistámon. (Különösen a magyar lakkok, a Eurso Euro és a Polka.com)

 Szerintem színre a leggyönyörűb pirosról van szó. Két rétegben csodálatosan fed. Csak a körmeim formája hagy maga után kivetni valót.
 És a végére egy vakus kép..
Színre a körmös képek közül az első és a harmadik között van valahol.

Ti, hogy álltok a piros lakkokkal? Esetleg meg van nektek is ez a kis szépség?:)



4 megjegyzés:

  1. nekem is van egy OPI lakkom, én is nagyon szeretem ♥
    az Euro Centrale egy hatalmas álom, a magyar lakkok és a Polka.com nekem is tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem lehet nem szeretni őket:DD
      igen, a többi kollekció is gyönyörű, de ez eddig az abszolút kedvencem:DD

      Törlés
  2. gyönyörűek ezek az opi lakkok, kár h a közelben nem kaphatók ://
    szép színe van :)

    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
    nézz be hozzám, és ha tetszik a blog iratkozz fel, köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. imádom őket:))
      örülök, hogy neked is tetszik:)

      rendben, benézek!:D

      Törlés