2013. február 25., hétfő

Ombre körmök

Kicsit későn, de itt vagyok, megjöttem és ugyan szörnyen fáradtan, de hoztam az új posztot!
Hál' isten, hogy már csak pár nap van a februárból, egyszerűen már elegem van belőle. Általában egyik hónappal sincs bajom, de ezt most utálom, besokalltam, ennyire szerencsétlen hónapom még nem volt, mint ez. A jegyeim se túl fényesek ebben a hónapban, meg úgy egyáltalán semmi nem jön össze. Ma például nem a megszokott településre kellett délután mennünk spanyolra és sikeresen eltévedtünk és valami szántóföldön kötöttünk ki... De ez még a legkevesebb, ezt még fel lehetett jól is fogni... De a sok negatív dolog már kezdett idegesíteni, úgyhogy kutattam egy picit (mert ez mégsem lehet, hogy valaki ennyire szerencsétlen...) és azt találtam, hogy a skorpiók számára különösen szerencsétlen a február, viszont a március már javulást hoz, az április meg különösen szerencsés hónap lesz. Hogy ebből mi igaz és mi nem igaz azt nem tudom, de jelenleg mást már nem tudok tenni csak számolom vissza a napokat márciusig... Szerencsére úgy tűnik, hogy a dolgok el is kezdtek javulni, mivel ma angolon váratlan szódolgozatot írtunk, amire természetesen szinte senki nem tanult és valami borzalmasra sikeredett, de a tanár beszedés után véletlen szerűen két kupacba válogatta őket és kisorsolta, hogy melyiket javítja ki, a többit pedig visszaosztotta. Nem is reménykedtem már a sok szerencsétlenség után, hogy én is visszakapom a dolgozatomat, úgyhogy annál nagyobb volt a meglepetés, amikor mégis "Fortuna kegyeltje" lettem. Annyira örültem, hogy egész órán alig tudtam a mosolyt levakarni az arcomról...:)
Na, de ennyit a szerencsétlen hónapomról, csak kiszerettem volna írni magamból.
Amit igazából megszerettem volna mutatni nektek az a múlt héten Kata körmére alkotott ombre manikűr. Két OPI lakkot használtam, a Mermaid's tears és a Jade is the new black nevezetű lakkokat. A hüvelykujj kivételével egész elégedett vagyok az összhatással, csak sajnos a nagy sietségben nem volt időm lemosni a körmei körül a lakkot, úgyhogy ez kicsit rontja az összhatást és emiatt dühös is vagyok magamra, de tudjuk be a februárnak...:)
 Hogy álltok az átmenetes körmökkel? Skorpiók észleltetek eddig valamit a februári szerencsétlenségből?



7 megjegyzés:

  1. nekem is megvan a Mermaid's tears. :)) nagyon jók lettek a körmeid. ;)
    Skorpió vagyok, februárban meghalt a mamám, ami borzasztó. :(
    nekem is kellene egy kis plusz szerencse vagy egy ajándék .:) (igaz, nyertem egy nyereményjátékon. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. imádom azt a lakkot:) köszönöm:))
      részvétem a nagymamád miatt! remélem a márciusod kicsivel jobb lesz...

      Törlés
  2. Szerintem is igen jók lettek a KÖRMÖK!:)))
    És szerintem ez a Kata biztos kedves, és nem akarna megbántani téged soha semmivel!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      Kata alapjába kedves, bár kicsit erőszakos... és tudom, hogy nem akarna se ő, se a Kinga megbántani, de picit azért még duzzogok, mert abban jó vagyok.:*

      Törlés
    2. Rendben, ez így korrekt azt hiszem:))))

      Törlés