2013. február 10., vasárnap

Kék csillogós körmök

Még diákhéten festettem ezeket a körmöket Kingának, de még csak ma jutottam el odáig, hogy a róla készült képet elkérjem az egyik osztálytársunktól, Petitől. De most itt van, meghoztam, lehet benne gyönyörködni.:) Egyik lakk sem az enyém, Kata lakkjainak felhasználásával készült a manikűr és szerintem gyönyörű lett a végeredmény. A pontos nevét sajnos ezért nem fogom tudni megmondani a lakkoknak, az alap egy NYC-os kék, talán Water Street Blue névre hallgat, rajta pedig 2 rétegben egy szintén NYC-os csillogós fedőlakk látható, ami ha minden igaz Lights Camera Glitter fantázianevet viseli, de nem vagyok benn százszázalékig biztos.
 És, hogy eleget tegyek a kéréseteknek, kicsit személyesebbé szeretném tenni ezt a bejegyzést is, mégpedig azzal, hogy megmutatok a héten készült osztályképeink közül kettőt.:) 
Elég viccesek lettek szerintem. Íme a 11/D! Felismer valaki?:D


4 megjegyzés:

  1. felismerlek:DDD és tökéletesen írtad le a fantázianeveket:DD meglestem hogy beléd köthessek, DE! nem tudok:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. felismersz? :DD én is téged...:DD
      hahaha profizmus!

      Törlés
  2. nagyon mutatós a köröm! :)

    VálaszTörlés