2013. február 15., péntek

Bál bál hátán

Nézzétek el légyszi, hogy nagyon el vagyok fáradva, ezért nincs energiám lefényképezni az új lakkjaimat, amiket majd mindenképp megszeretnék mutatni nektek, úgyhogy most megint egy kicsit személyesebb posztot hoztam nektek.
Február a bálok hónapja. Idén én két bálba készülök/készültem. Az egyik jövő héten lesz és az unokatestvéreim hívtak meg rá, a másik pedig múlt héten volt, mégpedig a gimi bál.
Egyébként nem vagyok az a táncolós típus, de a kiöltözős részét nagyon élvezem a báloknak. Mondjuk gondolom a legtöbb lány így van ezzel...:)
Mondjuk idén az osztályunk elválalta a ruhatárat, úgyhogy az időnk nagy részében kabátokkal rohangáltunk.
Hoztam 1-2 képet velem együtt négy emberről és ruhájukról, ha érdekel titeket. Én egy egyszerű fekete csipke ruhában voltam, a sminkemet illetően nem estem túlzásba, csak a szemeimet hangsúlyoztam. Aminek viszont nagyon örültem, hogy megtaláltam a tökéletes harisnyát és annál szomorúbb voltam, amikor a ruhatárban egy rossz mozdulattal sikerült kiszabnom...
A körmeimet természetesen elfelejtettem lefényképezni, pedig abszolút elégedett voltam velük. Tipeket ragasztottam fel, erre piros alapot festettem az új OPI-ommal és fekete csipkét ragasztottam a tetejére. (A jövő heti bálra valami hasonlót tervezek, csak talán pink alappal. Azt majd mindenképp lefényképezem!)
 Vanda, Kinga és én (balról jobbra)
Kinga, Fruzsi és én
Kata és én
Ti mennyire vagytok bálozós tipusok? Indultok valamerre vagy esetleg már túl is vagytok rajta?:)


7 megjegyzés:

  1. óó én nem vagyok bálozós, de túl vagyok egy gimibálon:DDD ;)

    VálaszTörlés
  2. kár, hogy a körmöket nem láthatjuk. .:((((((
    csini volt a banda :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is sajnálom, hogy elfeledkeztem róluk... esetleg még leszedett állapotban lefényképezhetem őket, bár egy kicsit már megviseltek... de ha van rá igény akkor szívesen megcsinálom.:)
      köszönjük!:))

      Törlés
  3. ezért még számolunk te sunyi! puszi: Vanda

    VálaszTörlés