2012. szeptember 8., szombat

Beteges?

Azt hiszem a héten túlzásba estem. Sőt, nem is kicsit...
Megkezdődött az iskola és beköltöztem a koleszba, tehát megint picit kevesebb időm lesz blogolni, de majd próbálok nem eltűnni.
Amint visszamentem a koleszba rámtört a körömlakk vásárolhatnék és hétfőn el is mentünk a Rossmannba, ahol kíváncsi voltam az új Essence pultra, de sajnálattal láttam, hogy ide még nem igazán érkeztek meg az új lakkok, csak 1-2 szín. Viszont a régiek 99 forintra voltak leárazva! Sajnos már csak pár szín volt, de így is megvettem hármat, egy NYC fedőlakkot, illetve aznap még fekete és fehér lakkot akartam venni. Feketét találtam is, de fehéret nem... Úgyhogy ki kellett mennem 2 nap múlva is, ezúttal fehér lakk keresésre. Természetesen nem bírtam ki, hogy ne térjek be ismét a Rossmannba és már épp megakartam venni 2 új üveges Essence lakkot, amikor jobbra néztem és megláttam egy gyönyörű zöld NYC lakkot. Gyorsan ki is cseréltem a kezemben lévő Essence lakkokat egy zöldre és egy sárgára, illetve még az egyik kedvenc pinkemet is újra vettem mert kifogyott. Utána sikeresen találtam egy fehéret is, mégpedig a nyáron bevált Rose Nail formájában. 
És itt kezdődött egy kis bűntudat. Ugyanis akkor még csak 4 napja mentem vissza a koleszba, de már 9 lakkot vettem... Ráadásul úgy terveztem, hogy hazafelé elmegyek még venni egy második OPI lakkot is.
Bűntudat ide vagy oda... Természetesen nem tudtam ellenállni a csábításnak és azt is megvettem.
Most azt hiszem egy kis ideig nem kéne lakkot vennem. 
Amint hazaértem gél lakkot raktam a körmeimre (igen, egy második nekifutás, csak ezúttal én csináltam, majd valamikor írok róla) és így talán nem lesz olyan nagy a késztetés még több lakk vásárlására.
De gondolom titeket már egyre jobban érdekelnek a szerzemények... Úgyhogy inkább mutatom is, de előre szólok, hogy szörnyű képek, mert a fényképezőgépemet a koleszban felejtettem, tehát telefonos képek következnek:
Itt a sok új lakkocska.:) A fehéret valahogy sikerült kifelejtenem...:D

Két NYC lakk:
Faithful Fuchsia, amit már ismerhettek a nyereményjátékból is és szerintem az egyik legszebb pink és a kedvenc fedőlakkom, Classy Glassy.

Még 2 NYC:
Lexington Yellow: Nekem nagyon tetszik ez a sárga, de még nem volt alkalmam tesztelni... Pedig már nagyon kíváncsi vagyok rá.:)
High Line Green: Na ez lenne a híres zöld lakk. Szerintem gyönyörű, csak sajnos nem nagyon jön vissza ilyen rossz minőségű képen... Ezzel már kilakkoztam péntekre a körmeimet és nagyon elégedett vagyok vele. Képzeljétek egy (!!!) rétegben is tökéletesen fed és valami hihetetlen színe van.:)

Ez lenne a három darab 99 forintért vett Essencem:
Iced Latte: Ezt még nem próbáltam ki, de szerintem ezekkel a Nude Glam lakkokkal nem igazán lehet mellé nyúlni..:)
Cookies & Cream: Na ezt kipróbáltam, 2 napig volt tökéletesen a körmömön. Annyira guszta volt, amikor felkentem nagyon megakartam enni...:DD
Make It Golden: Na ez az a lakk, amit mindig néztem, de tuti nem vettem volna meg az eredeti áron, mert annyira nem vagyok oda a csillámokért, de mégis vonzott... Szóval úgy döntöttem, hogy 100 ft-ért már igazán nem hagyhatom ott.:)

A Rose Nail fehéret már ismeritek szerintem nyáron, sokat nem is mondanék róla, igazából jól fed és sok van benn, úgyhogy nekem tökéletes.
Moyra Chic feketém is volt már egyszer, épp ezért vettem újra ilyent, mert a Miss Sporty feketével nagyon nem voltam elégedett, ez meg bevált...:)

És igen, a végére hagytam a legjobbat. A második OPI lakkom!!!:D Egyszerűen nem tudok betellni vele és tudjátok mi a legdurvább? Az, hogy még nem próbáltam ki. Péntek délután óta itt áll az asztalomon, csak egy karnyújtásnyira van tőlem és mindig ezt nézegetem, de ellenállok és hagyom kicsit a körmeimen a gél lakkot. Egyébként ezt a lakkot még M. blogján néztem ki és szerintem valami hihetetlen színe van. Nagyon nem jön vissza a képen... Az új Karib-tenger kalózai kollekcióból van, Mermaid's Tears fantázia névvel.:)

És itt van a két kicsikém együtt.:DD Olyan kis szépek.:)

Nektek melyik tetszik legjobban? Melyikről szeretnétek elsőnek tesztet?:)
Hozom majd mindenképp a gél lakkos bejegyzést is, csak még kérdéses mikor...:)

8 megjegyzés:

  1. Jól bevásároltál :) Én a két NYC lakkra lennék elsősorban kíváncsi, de az Opi szerzeményed is nagyon szép ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöldre és a sárgára gondoltam :) :)

      Törlés
    2. oké, mindenképp megmutatom majd őket körmön is és kicsit jobb minőségű képeken..:)

      Törlés
  2. gyönyörűek a lakkok <3
    és nekem is meg van az a gyönyörű zöld, és mellé vettem meg abból az NYC kollekcióból a kéket. és a sárga is jön majd.. :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az egyik barátnőm meg azt a kéket vette meg, az is tök szép..:))

      Törlés
  3. Én tegnap vettem meg pont a zöldet... :) Én is amint megláttam már tettem is a kosaramba, mindenféle ellenállást félredobva.

    Én az Essence Make it golden lakkra lennék kíváncsi, hogy milyen manit hoznál össze vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez a zöld mindenkit elvarázsol:DD
      mindenképp teljesítem majd a kívánságod, amint lesz egy kis időm:D

      Törlés