2012. augusztus 6., hétfő

31 Day Challenge: 6. nap

Elérkeztünk a 6. naphoz, aminek a színe a lila volt. Mint már tegnap is mondtam ez nem éppen az én színem. Ettől függetlenül viszont egész tűrhetően sikeredett, de feltehetően holnap nem fogom annyira sajnálni, amikor le kell mosnom... És, hogy mit is sikerült összehoznom:
Egy Miss Sporty lilát használtam és a gyűrűsujjaimon megpróbáltam feldobni az Essence- Purple Diamonddal. Összeségében én azt hiszem elégedett vagyok vele és nagyon tetszik, ahogy csillog a napsütésben.:)
Nektek mi a véleményetek?:)



5 megjegyzés:

  1. Szép kis lila, különösen az essence-es tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) az Essence DM zsákbamacskába volt.. én amikor megláttam nem voltam elájulva tőle, de most sikerült megszeretnem kicsit:D

      Törlés
  2. Gyönyörű mindkét szín! Az Essence a kedvenc, talán a metalizált árnyalata miatt. :)
    Az enyém ilyen volt a 6. napon:
    http://vaniliamamor.blogspot.com/2011/11/day-6-of-31-violetlila.html

    VálaszTörlés