2012. augusztus 24., péntek

31 Day Challenge: 24. nap

-Pedig... vettem epret.
-Reggelire?- bámult rá Juan. Judit megvonta a vállát, és igyekezett elhessegetni a képet, ami akkor rémlett fel előtte először, amikor a gyümölcsök között válogatott a kedvenc zöldségesénél. Kis üzlet volt, teli friss, jószagú áruval, és egy kedves megtermett eladónővel, aki efféle jelzőkkel látta el a gyümölcseit: ,,mosolygós" barack, ,,sportos" alma, ,,szerelmes" eper. 

Aki olvasta már Fejős Éva könyveit, biztos rájött már, hogy mi volt a mai inspirációm, aki nem, annak pedig segítek.:) Az Eper reggelire című könyv ,,szerelmes" epreit festettem ma a körmömre.
Az ötlet ma jött, teljesen hirtelen, ugyanis eddig Harry Potterben gondolkodtam, de délután megyünk a barátnőimmel a Savaria Karneválra, úgyhogy elvetettem az ötletet és a másik kedvencemben kezdtem gondolkodni. Azért is érdekesek a mai körmök, mert a legelső alkotásom is egy epres köröm volt, úgy egy évvel ezelőtt. Tehát kicsit nosztalgikus is volt megfesteni ezt a manikűrt.


Úgy gondoltam kicsit feldobja, ha eperlevél előtt fényképezem...:) Nem lett egy műalkotás, de mentségemre szóljon, hogy siettem. Ettől függetlenül eddig ez a köröm is esélyes a 31. napra.:)
És itt az inspiráló könyv borítója, annak, aki nem ismerné.
Nektek, hogy tetszik?:) Hogy álltok a Fejős Éva könyvekkel?
(Húha holnap divat inspirálta körmök... Ezt várom legjobban, már a kihívás első napján tudtam, hogy mit fogok csinálni!)










11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, ügyes vagy :) Én Fejős Évától a Csajokat olvastam, és az tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)) nekem is a Csajok az egyik kedvencem...:)

      Törlés
  2. Ezek szerint Szombathely környékivagy! :)
    tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az vagyok:D gondolom akkor te is:)
      örülök:)

      Törlés
  3. Én nem olvastam a könyvet, de amint az idézet második soráig értem, rögtön tudtam, hogy erről a könyvről van szó. :D Nagyon jó lett!
    Az enyém nem lett tökéletes:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/08/day-24-of-31-inspired-by-book.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofa lett, tiszta guszta! :)

    VálaszTörlés
  5. Epeeer, nyami :D Nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  6. Epeeeer, imádom. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mármint a könyvet vagy a gyümölcsöt?:D köszi:))

      Törlés