2012. augusztus 18., szombat

31 Day Challenge: 18. nap

Ma félholdas körmöket kellett csinálnunk, ami szintén azok közé tartozott, amiktől tartottam, ugyanis már próbálkoztam többször is vele, mert nagyon tetszenek az ilyen körmök, de soha nem sikerült túl szépre... Na mindegy, most kénytelen voltam újra nekilátni... Abban már az elején biztos voltam, hogy nem fogok szineset csinálni. Sima fekete-fehéret akartam. Nekem ebben az összeállításban tetszenek legjobban az ilyen körmök.:) Végülis a végeredmény nem lett olyan rossz, mint gondoltam, sőt még talán mondhatjuk azt is, hogy tetszik.:) Francia manikűrhöz való ragasztóval csináltam...:)
Nektek, hogy tetszik?:) Ti szeretitek a félhold manikűrt?:))

9 megjegyzés:

  1. Szerintem is jó lett, bár én színesen jobban szeretem, de lehet csak azért, mert az enyém színes. :D

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :)
    Az enyém ilyen lett: http://adryennbeauty.blogspot.hu/2012/08/31-napos-korom-kihivas-18-nap.html

    VálaszTörlés
  3. ó lett. :) A klasszikus fekete-fehér, bárhol, bármikor jó összeállítás! :)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/08/day-18-of-31-half-moon.html

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép. :)
    ez is bele az Inspirációk mappába.. ejeje Panka :DDDDDD

    VálaszTörlés
  5. Pont mostanában gondoltam rá, hogy kellene ilyet csinálnom. Nekem nagyon bejön, nude körmök, és egy kis arany lakkal tudnám elképzelni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. figyelgetni fogom az eredményt, biztos szép lesz:)

      Törlés