2012. július 31., kedd

Kacsacsőrű Kerry

Nem tudom mi van ma velem, de hoztam ma nektek egy 3. posztot is ...:D Remélem nem baj...:)
Így legalább nyugodtabb szívvel fogok eltűnni egy pár napra...
Ezeken a körmökön dolgoztam ma délután. Phineas & Ferb-ös körmöt már terveztem egy ideje csak egy kudarc után leálltam a dologgal... De amikor a cutepolish felrakta a Kerry-s videóját újra kedvet kaptam hozzá.:) A középső ujjaimat az alapján csináltam meg, viszont a hüvelyk- és kisujjamon lévő Kerryket magamtól csináltam...:)) Én elégedett vagyok velük, bár a kisujjamon lévőt mosolygósra terveztem és a bal kezemen inkább ijedt lett, a jobbon meg mérges...:DD És tessék:
bal kéz

jobb kéz

Hopsz az utolsó fejjel lefelé van...:D Meg az vakus... 
Nektek, hogy tetszik?:))




2 megjegyzés:

  1. nagyon édes lett! :)
    tetszik a kék színe nagyon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      én annyira nem vagyok oda a Lovely lakkokért, de ezzel az eggyel én is ki vagyok békülve:D

      Törlés